Tänään on ollut todella todella todella kummallinen päivä!

Heti aamusta hyökkäsi pieni teiniangsti mun kimppuun ja kiukuttelu jatkui koko päivän. Nyt olen vältellyt teiniä koko illan. Muistan kyllä hyvin kun itse olin nuori ja hormonit jylläsi, mielialat vaihteli ja maailma oli mua vastaan. Onneksi siitä on jo aikaa. Nyt vain mielenkiinnolla odotan oman jälkikasvuni teiniytymistä.

Kun olin kuumentunut tarpeeksi ja sietänyt teinin kurmutusta, lähdin ulos nauttimaan Naantalin auringosta. Merellä oli kyllä kylmä tuuli, mutta se ei haitannut yhtään. Sopi erittäin hyvin mielialaani. Tunnin verran kiertelin ja rauhoittelin itseäni.

Kotiuduttuani vastassa oli kaksi karvaista paviaania..eli siis kollimme Osku ja Possu. Jatkoimme auringosta nauttimista kolmestaan olohuoneen lattialla. Sitten jossain vaiheessa Osku taisi saada auringonpistoksen ja yritti harrastaa haureuden tapaista Possun kanssa. Possu ei kyllä näyttänyt panevan pahakseen, mutta minä ilmoitin haluavani nauttia auringosta ilman homoeroottista virettä. Pojat tyytyivät tähän ja jatkoimme rentouttavaa lekottelemista.

Löysin tavaroitteni seasta Mämmistä moneksi-opuksen ja sieltä löytyi vaikka millaisia ohjeita mämmi pääraaka-aineena. Erään niistä haluan jakaa kanssanne!

Mämmi Shot

0,5 rasiaa mämmiä, appelsiinituoremehua, votkaa tai viskiä, kermaa tai vaahtoutuvaa vaniljakastiketta

Kaavi mämmi rasiasta kattilaan. Notkista se appelsiiniNökötys tuoremehulla. Lämmitä hitaasti ÄLÄ keitä. Lisää votkaa tai viskiä maun mukaan. Vatkaa kerma tai vaniljakastike löysäksi vaahdoksi. Annostele mämmi shot-laseihin ja valuta päälle ohut kerros kerma- tai vaniljavaahtoa.

Kuulostaa pelottavalle, mutta onhan sitä kokeiltava! Reseptin on luonut joku nimimerkki "Teukka". Eli kyse ei ole Nökötys original-tuotteesta.

Tänä iltana Nökötys istahtaa telkkarin eteen klo22, kanavana Sub. Sons of Anarchy alkaa.

Nyt hauskat illan jatkot! Adios!